- all i need is a time machine

dagen har gått väldigt fort, slutade ca tjugo i fyra, anna o jag är så bra så allt går så snabbt...
gjort en enorm pannkakssmet helt själva, bakat brownies helt själva, ätit smeten, jag menar en riktig kock måste ju se att det smakar gott.. man kan ju inte servera något som smakar skit, det blir ju lite pinsamt.. kört mat åt alla håll o kanter, bara jag anna o bilen, rätt så roligt sisådär.

juste. haha. inte kommer vi undan en dag utan att något händer..
skulle gå på toa, har mobilen i bakfickan utan att tänka på det och plopp sa det i toan och jag kollar ner. där ligger det nått, vafan är det? jo såklart va det min mobil, med snabba reflexer dyker min hand ner i en ren toalett och plockar upp den. och cool som den är behöver jag bara plocka isär allt och torka och efter två minuter va den på igen ! rätt kunglig mobil !

puss och kram

ja, jag bjuder på min vackra min..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback