.

sitter och äter frukost nu, efter skolan är det eskilstuna för mig och matilda och moppe kurs.
Den kan jag väl inte säga att den går toppen men nu är alla läxor borta så nu har jag all tid i världen på mig att plugga.. känns som om jag inte gör något annat -.-

aja snart sommarlov iallafall, pappa ska boka flygbiljetter till blekinge, eller så kanske han gjorde det igår?
iallafall så blir sommaren ganska smetad iår iallafall juli, blir bara två veckor i blekinge, eftersom göteborg och utlandet ska in under samma månad. jaja då slipper jag se mig själv gå runt här i staden och inte göra något speciellt! ♥


sallys hår får stå för bilden



fiamurakas

sv ;

vi kommer ha det bäst ! <3

2011-05-31 / 23:26:43
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback