tankarna bara snurrar runt i huvudet.

Känner att jag vill att det ska hända något speciellt i mitt liv nu men det gör det typ inte?!
eller förutom att jag förmodligen kommer att bli lämnad av min syster i hålan och hon lär fara långt åt helvete, eller ja himelen kanske? göteborg iallafall, det enda posetiva är väl att jag kan tillbringa mina sommrar på liseberg och bo hos henne. Men ibland behöver jag henne faktist vid min sida o ah fem sex timmar bort är väl inte precis vid sidan, men hon lämnar iallafall inte landet och far ut på stilla havet eller något sånt iallafall. men sen är det min tur o flytta här ifrån o vem vet, kanske också drar mig ner dit?!? eller högre upp o till stockholm istället. men vännerna mina är iallafall än så länge kvar här o de hoppas jag dom är i några år till ! känns sjukt att man kanske kommer sakna en som man tyckte förstörde ens uppväxt med att va ivägen hela tiden o tog ens saker eller allt man tävlade om vem som skulle sitta i framsätet eller datorn. lite skönt att ha allt själv nu men ganska tråkigt att va enda barnet, man har ingen att skylla på eller att bråka med eller till och med umgås med.. som sagt tror det eller ej men hon kommer faktist att saknas. ingen man kan träffa eller åka till bara om man vill slippa mamma eller pappa for a while eller prata med om jag behöver, vi har faktist pratat om det mesta senaste åren..but that´s life.

fia och jag får fylla ut inlägget, tagen i fredags.

fan va sexig bild "




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback