- kan ni höra oss ropa?

snart ska jag göra en smoothie och slå på en film men tänkte först skriva lite om det senaste egentligen helt ointressanta dygnet.

igår låg jag ute på altanen och inväntade att kunna ta mig ner till sally, duscha lite och så innan.
vi gick en promenad med shorts på kvällen, helt galet det börjar verkligen bli sommar!
träffade elin ute som gav mig en kram och så pratade vi lite, gick hem till sally och grillade grillspätt helt själva! sedan gjorde vi en fruktsallad som vi åt med glass framför en film, as gott !
'
Kollade på step up 3 som jag tidigare kollat på med fia men tror jag inte ens såg halva innan båda slocknade (:
'
vaknade upp hos sally och åt frukost som man brukar göra sen spelade vi kort gick ner till hamnen där vi träffade anna och linnea, sen kom gustav och sen skiljdes jag från dom och vandrade till matilda som var med eve och fia och där tillbringade jag resten av min dag. sen blev det hem och äta och nu plugg ..

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback