- det finns inga bekymmer, man är lycklig var dag ...

varit i södertälje med mamma idag var meningen att jag skulle hitta bikini osv, men hittade ingen speciellt mer än godis. vilket inte är så svår hittat, hehe.

Varit ute och sprungit innan vi grillade. Man brukar känna sig duktig efteråt men kände mig bara värdelös, låret jag sträckte i tisdags kände jag av hela vägen, inte ett dugg skönt fattade inte att jag la ner och sköt upp min lilla runda. Blir ju bara värre, aja och knäet jag inte vet vad jag gjort med kändes också ganska mycket. aja livet är hårt ibland, haha. Som tur är känner jag knappt av något av min stukade fot längre, super skönt, känner det bara ibland om jag landar konstigt osv, men det är sånt man får ta.. (:

annars har dagen varit lugn och mina problem försvann väl delvis när jag gick hemifrån och ut på en promenix där jag träffade emelie och hennes kompis på vägen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback