- Göteborg, Göteborg denna underbara stad, jag är kär möt mig där jag får aldrig nog!

bara jag som är allmänt skruvad och hade bytt redigerare, därför kunde jag inte ladda upp bilder haha

åkte upp på onsdag kvällen, kom fram vid åtta tiden till göteborgs central. åt på subway tog spårvagnen till alex..

Torsdag: åkte in vid elva tiden till liseberg och gick där hela dagen, åkte karuseller med syrran och fisnik. hade skit roligt! men vann exakt ingenting.. fast det förvånade mig inte precis haha. sen hem vid tio tiden och umgås lite, åt subway på centralstationen med fisnik innan, det är alltid lika gott! hemma kväll där plocka ögonbryn och sånt.

Fredag: en dag i stan, shoppa lite och så. fick med mig tröjorna jag hade på bild i det tidigare inlägget. åt ute, oxfilé och pommes, haha skit gott! trötta i fötterna och åkte hem, satt hemma hos dom och umgicks med lite folk, skrattade och gick och la oss vid fyra.

Lördag: upp vid nio, fixa mig och duschade och så och sen vart det spårvagnen in till stan och träffa mattias. vi gick runt och kollade lite och sen fikade på espresso house innan jag tog spårvagnen tillbaka till alex för att hämta grejorna. vi skiljdes från alex och sen köpte vi med subway på tåget hem haha skit gott!

helt klart godkänd resa! ♥
till hösten blir det nog ner igen, fast hotell och pappa också, och jag längtar!


bilder:


jag och alex som vinkar


jag , alex , fisnik


jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback