miclas coco chanel - bilder och text

red dressyr en halvtimme och hoppade några skutt barbacka idag.
ja som sagt började rida dressyr, skulle testa nya sadeln och känna om hon kändes mjukare idag än igår.
idag satt jag på henne snodden men kan ju inte säga att hon hängde sig i den då den va ganska lös hela tiden, i traven och skritten gick hon jättefint, gjorde mycket volter och jobbade mycket på böjda spår. även i galoppen va hon fin på volten men huvet slängde lite mycket annars ökade lite på långsidorna i slutändan.
jobbade henne inte så hårt och länge utan bara tills hon kändes mjuk och gick fint, så red jag väl en halvtimme.
sen tog jag av sadeln och hoppade ett räcke barbacka, mest på skoj några gånger sen när hon kom bra och hoppade bra slutade jag och skrittade ut henne en sväng vid skogen :)

några bilder som circe fotade när jag red! ♥
hon tog ca 250, men läggar bara upp några ;)


 

















puss ♥



circe

haha, blir mer fotografering på dig bruden :D

2011-07-20 / 00:38:35
BLOGG: http://emelieheartcirce.blogg.se/
Mathilda

Gaaaah, ponnyn är så snygggg!

2011-07-24 / 23:31:35
BLOGG: http://mthilda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback