.

Ledsen över att känslan om att aldrig mer få se dig dykt upp.


carina

jag saknar dig,jag saknar min vän som jag har grymt kul med när jag väl träffa den vännen. den vännen har verkligen ett sinne för humor. och jag vet om vi bara tog och träffades oftare,och hemma hos varandra så vet jag att vi hade haft ALLTID shitkul och vi hade varit så jävla mkt bättre vänner..



just nu vet jag it vad vi är för vänner ens,just nu känns det som du it ens vill ha mig som vän,it prata med mig elr ha med mig och göra.så känns det nu iaf.. jag vill vara bra vän med dig eftersom du är en av dom allra närmaste vännerna jag har,som jag kan berätta allt för. du är den jag längtar efter börjes, att nästa år ses vi igen. men tanken då är att det är ett år kvar..tanken iår att nästa år syns vi igen. här på börjes. men gör vi det nästa år? nej det gör vi inte..går inte förklara känslan om att aldrig mer kanske får träffa en vän som jag verkligen har ROLIGAST med,som jag litar på så sjukt mkt. och som jag kan berätta allt för,även i verkligheten..



jag saknar den personen.

sen vet jag inte hänt med dig,för du är it alls samma person idag. du har något emot mig.. förlåt för det jag gjort som gjort att du har något emot mig. du är iaf bäst i mina ögon. ALLA dagar i veckan, ALLA dagar i månaden,ALLA dagar om året.VARJE år. är du allra bäst för mig i mina ögon.

loveu.

2011-07-16 / 22:45:57
BLOGG: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback