- turkiet

om någon timme sitter jag i bilen påväg till Arlanda, planet ska gå vid 18.20 !
pappa stannar hemma från solen som vanligt, kusinen har med kamera så hon får langa lite bilder när vi kommer hem så ni får se ! nu ska jag fixa lite musik till den gamla mobilen som får följa med istället sen blir det packa det sista och fixa iordning mig. kommer kanske något inlägg innan jag åker annars möjligtvis något från hotellet någon gång i veckan om det finns någon dator vid receptionen annars hörs vi nästa lördag ! (;
puss

glöm inte att ni kan följa bloggen via bloglovin (;

och föressten, taskigt nog hoppas jag att ni får dåligt väder, haha !
kanske kommer man hem till en översvämning som förra året? ;)


bild i repris



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback