- my life was perfect for a while

jag kom hem vid halv sex svensk tid inatt. och vaknade för någon timme sen.
jag gör inget annat än att längta tillbaka nu. allt folk, allt.
allt var perfect!

denna låten får stå för underbara kvällar med dans i turkiet-icmeler 2011
Opus – Live Is Life (digitally remastered) - Single Version
under denna låt stod jag på dansgolvet och sjöng och dansade med massor av underbara människor!

massor av olika bilder finns på massor av olika kameror, en kamera som jag ägen, en som finns i stockholm två som finns i göteborg och en som fortfarande är kvar i icmeler och på en mobil i turkiet.

bilderna som jag har på min mobil kommer snart dom andra ska jag försöka få tag på (L)

dit ska jag tillbaka, till hotell mar-bas i icmeler !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback