- much better to forget and smile than to remember and be sad

min vecka ;
kan ju börja med att säga att jag har gjort det mesta utom att sova tillräckligt,
haha sent i sängen upp väldigt tidigt.


kommer dit mitt i natten en aning trött både mamma och jag så vi är lite skrattiga, hehe tjeckar in,
as garv när vi pratar med receptionisten och han skrattar och tycker väl vi är lite annorlunda, haha ska försöka låsa dörren utifrån när vi ska iväg och fixa något, men det gick inte så jävla bra ännu mera skratt, han i receptionen tycker vi väl är ännu konstigare när han hör oss krångla och vi bara as garvar men löste det till slut hehe ja så började lagom bra iallafall,

första soldagen träffade vi trevligt folk på stranden som sedan hängt mer oss hela veckan, underbart och någon dag senare ännu mera trevligt folk. sen pratade vi med några andra svenskar också så vi va några stycken.

det har ungefär hänt allt mellan himmel och jord, en resa över förväntan,

så kortfattat har jag:

* dansat på barbord
* dansat massa danser som macarena låten och den vi dansade på stranden och sånna
* blivit uppbjuden
* lärt alla i staden mitt namn
* skrattat
* varit inne på hotell chefens kontor
* fått rött kort av receptionisten
* lärt mig turkiska
* sjungit karaoke
* druckit ur en melon
* haft det underbart

ja fick nog inte ens med hälften...

haha det konstigaste är nog att en hel del frågat om jag varit full, kära nån

förknippar låten med resans kvällar
Opus – Live Is Life (digitally remastered) - Single Version



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback