- always remember that life goes on

planer ni inte visste om:
imorgon kväll drar jag med sally till stockholm, bor hos mormor till onsdag.
vi tänkte besöka skansen och kolla på hoffmaestro och eric saade, och vi ska ha det jävligt bra !

och juste på onsdag kväll drar jag och mamma ner till götet.
syster väntar och hon ska inte behöva dö av saknad efter mig.. vi ska gå på liseberg och lite sånt sen ska jag träffa mattias hade jag tänkt också. kommer hem på lördags kvällen.

sen är det hemma en vecka och ha hästen, umgås med lite hästfolk och bara leva livet.

så nu är det slut på min vanliga hemma vecka med måleri och springturer för ett tag.



jag vill ha värme, sol och bad, jag vill ha turkiet.

bjuder



A L I N A [foto & vardag]

Sv; hihi, tack :) <3

2011-07-25 / 09:29:01
BLOGG: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback