blekingeflyg, aldrig mer ...

kom hem från blekinge igår med flyg, landade i bromma o flög med blekingeflyg.
flög ju ensam och fan va strul det blev med allt, flygit ensam varje sommar och vinter därifrån fast med sas och utan problem har allt funkat men jävla blekingeflyg, aldrig mer. jävligt tur att jag fick med mig bagaget men all vätska ligger just nu på posten från blekinge. inget smink, ingen god perfume ingen sminkrengörings sak hemma...

men när jag kom hem satt alex här hemma och skulle äta med oss och fan vad hon är intressant, haha !
älskar min syster så jävla mycket ibland, eller kanske alltid  !

aja har iallafall haft två jättevärda veckor i skåne och blekinge, men jag saknade min säng jävligt mycket i slutet !
bilder från lund kommer när jag får låna sallys minneskort till kameran så jag kan ladda över dom till min data :)

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback