- memories

Kollade igenom lite bilder och gud vad jag saknar Polen med konfimationen. vi hade så jävla kul ! När vi flög allihop tillsammans, när vi skulle hämta allt bagage när vi landat när vi letade själva, när vi åkte buss ända från warsawa till krakow typ 5-6 timmar? jag har aldrig gillat att åka buss så länge men så jävla underbart med alla bussresor. Kvällarna när vi gjorde vad vi ville, levde på Tiger och Twix från hotellets automat, körde kort 'leken', när jag sprutade ketchup i amandas ansikte, fyfaan va vi garva !!! känslan när jag va helt awesome på engelska och ledde hela gruppen tillbaka till hotellet, när vi gick på gatorna och sjöng eller i bussen när vi sjöng !! saknaaa



















det känns som om jag håller på att blogga för en hel vecka men de är jag väl skyldiga er  ;)
The Ready Set – Love Like Woe



Matilda

2011-02-19 / 11:17:42
Matilda

Ååh jag saknar fan Polen, och bussresorna.<3

2011-02-19 / 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback