peace & love

suttit med mamma i några timmar framför datorn och kollat resor ! hur underbart är inte det?!
kollat på marocko, turkiet, italien, tunisien och såklart grekland. fastnat mest för tunisien än så länge, superfina stränder eller vad ?! och jag vill rida kamel eftersom jag inte gjorde det i egypten -.-
kollat på jättefina hotell faktist, smakprov under på dom vi fastnat för, alla är i tunisien ;)
alla ligger vid stranden och konstigt nog har alla inomhuspool.
dom står i ordning på intresse haha men inget är säkert än (a)
(översta-min favorit)

SENTIDO Djerba Beach, Djerba










SENTIDO Phenicia, Hammamet






Iberostar Chich Khan, Hammamet







PUSS ♥



Josäfin :>

sv: åh, vad hände? :((<3

2011-02-20 / 19:04:13
BLOGG: http://jossanamigo.blogg.se/
matilda

amen ge dig, om du ska dit, ska jag med !!!!!!! PUNKT SLUT !!!!!

2011-02-20 / 19:25:02
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback