Måndag o tisdag, mobilblogg.

Måndag: I måndags åkte jag med sally in till eskilstuna, hon va tvungen att hitta en Bikini eftersom hon åker på fredag... Sj har ju fortfarande inte lärt sig att det faktist blir vinter i sverige så första tåget vart inställt. Iallafall kom jag hem med två koftor och lite smink, kommer bilder. Hade det skit mysigt och fan va vi höll på att garva ihjäl oss på donken där vi satt och åt och väntade på 8a tåget ! HAHA Tisdag, igår: Konfa efter skolan, skulle fixa lite med bildspel som vi ska visa på Konfimationen! Efter det stannade jag Evelina fia och Rikard och spelade pingis och innebandy och drack saft och åt kakor Hahaha Sen träningen vill jag knappt prata om, mitt dåliga humör ledde till en ond fot :s - Peace <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback