if you dont live for something, you´ll die for nothing

tips för dig? ;)
så nu tänkte jag dela med mig lite av mina två senaste timmar, kanske vill du testa något?

ANSIKTE:
först kokade jag upp vatten i en kastrull och som du sedan ställer på något bord, så att du kan luta dig över den så som bilden under visar:


du ska även ha en handduk över dig för att ''stänga inne'' ångorna så dom inte åker förbi ansiktet utan upp i, sitt så nära du kan. det är klart när det slutat ryka och det börjar bli kallt !


det här gör du för att öppna upp porer och sen känns det ju frächt och man blir ren !
du kan även klämma pormaskar eller så lättare.

sen satt jag på en ansiktsmask efter att jag bara duttat av ansiktet med en handduk efter ''ångbadet''
inget att visa bild på, för alla vet ju vad en ansiktsmask är menmen ;)


HÄNDER:
efter det tog jag varm vatten (ur kran) i en större kastrull och hällde i lagom med oliv olja och rörde om lite, det kommer att hålla sig på ytan för det mesta. du sätter dig bekvämt stoppar händerna i kastrullen och masserar dom så att oljan rör runt i ca 7-10 minuter.


efter det blev det bara lite finslip med nagellack o krämer :)

A: nivean hade ja till armbågarna och läpparna, bara för dom va så torra
B:body butter, på benen framförallt
C:Handkrämen som är super !!
D: ansiktskräm, av samma märke som alla mina ansikts tvätter. också bra!
E: kletade på lite nagellack, jättefint :)

ikväll ska jag ha hårinpackning och raka benen och ta ansiktsskrubb, PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback