- never say never

Tjena bloggen, hade tänkt snacka lite med linnea och se om hon skulle vilja träna lite med mig innan strängnäs matchen, hon har löparband och jag måste väl se vart min kondis ligger nu, känns som den har fallit till noll på bara ca två veckor :o det beror ju kanske på att jag är värsta softpotatisen känns det som o bara trycker i mig massa onyttigheter, men ändå .. Sen är jag på dåligt humör nu också, jag o pappa hemma en dag utan att vi gör något speciellt någon av oss funkar inte ... att han alltid ska hitta något man gjort fel :s


föresten funderar jag på att slänga ihop någon LÄTT design, kan inte jobba med något pilligt eftersom jag sitter mil
från min lilla tv skärm :o
peace

ItaloBrothers – Radio Hardcore


Miss Åberg

sv: ja de är jättebra ju!



haha ja, solsidan är ju verkligen höjdpunkten på söndagskvällarna!

2011-02-22 / 17:53:23
BLOGG: http://missaberg.blogg.se/
julia

jätte snygg header, du är söt :)

2011-02-22 / 23:20:29
BLOGG: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback