- life is life

inte orkat blogga eftersom datan inte är normal fortfarande och skärmen är tv:n i mitt rum nu och den sitter på väggen och hdmi sladden är kort så måste sitta på golvet...

i mina högtalare; Club Madness – Teenage Dream - B-Tastic vs Xtra J Edit
som väcker minnen från lundaspelen från invigningen ! ♥

snart ska jag dra till stallet för att rida och när jag kommer hem ska jag chilla gaaalet samlingen till matchen imorgon är 07.45 så måste upp vid 06.45 ... match på söndag i bombardier arena också mot västerås !! :)
gryymt !

hade outfit bilder men går inte att ladda in :s


nu slog låten över till
Vengaboys – We’re Going To Ibiza - Hitradio Remix , gaaah.
vengaboys kommer jag ihåg när min syster lyssna på när hon va liten !


sen är jag helt sjukt avundsjuk på sally som åker till lansarothe (stavas)
på sportlovet.....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback