- JULLOV !!

äntligen jullov, kyrkan som vanligt imorse sen blev det klassrummet och dela ut betygen och äta skumtomtar.
mina betyg är klart godkända, känner dock besvikelse att jag har G i hemkunskap och musik, dom ämnen som känns som dom lättaste men tror att det endast krävs en ansträngning, och det är jag berädd på.

betygen annars är bra, från två mvg förra året till fem nu och fortsätter jag likadant går det på flera ställen också. en ytterligare ansträngning i kemi och biologi kan ge lovande resultat tror jag iallafall och fysiken och tekniken vill jag iallafall ha upp mera !

jag har rätt höga krav på mig själv, och hoppas jag klarar det men jag vet att det kommer bli tufft.



  



Anonym

Fina bilder på snygg tjej!

2011-12-23 / 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback