- bättre sent än aldrig

nu, vid åttatiden börjar jag packa min väska till lund. ja som rubriken, bättre sent än aldrig. tåget från södertälje syd går redan klockan 08.33 så det blir en väldigt tidig morgon men det bättre en heldag med mitt fina handbollslag. hem kommer jag inte förens sent den 30 december så vi får se om blogge håller sig uppdaterad via min mobil eller något sånt ! :)

mina vänner klagar på deras systemkameror att dom är jobbiga att bära med sig så får se om det blir några riktiga bilder igår, synd vore det annars.. :(

nu ska jag fortsätta packa och se till att jag inte glömmer något ! puss

bild från igår på våra otroligt fina saffransbullar


Ellen

Undrade bara hur det gick i lund?

Det var väll typ Lunda-spelen ni var på?

2011-12-31 / 15:13:45
BLOGG: http://albiiihns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback