- ridpass fredag den 26 augusti

hoppade idag. inte så högt men lite titt hinder som vattenmatta och småmurar och sockerbitar som stod under hindret. vattenmattan kan man ju säga att hon var livrädd för när jag visade den. efter att ha visat den några gånger håller jag om henne och puchade på henne lilte och då hoppade hon. hindret över va kanske på 50 och mattan är väl säkert 50 bred. vattenmattan va felfri idag. men sockerbitarna och murarna som var på samma linje hade hon något stopp vid när jag kom fel. och n¨got jag inte kunde hitta fel i min ridning. men kändes helt klart bättre nu efter att ha haft en misslyckad hopptid under sommaren. hoppas att vi kommer igång nu med lite banhoppning på högre hinder. men hon känns inte riktigt frammåt mot hindrerna och jag får inte göra något misstag för då är det nit. och det är ju det att hon springer som hon aldrig sprungit innan emellan så man kan ju inte säga att hon är seg eller något sånt.

puss

blir ridning på söndag också.
jag vill att det ska bli stubbåkrar, taggad för race.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback