- when you hear something good shaped lips into a smile

You do not look like a star, you are a star !
miclas coco chanel

 

 
 




''in my eyes you still look like a star''


idag fick jag höra fina saker som att jag och chanel passar ihop. finns inget bättre än sånt.
som när dom på tävlingar sa så om mig och grappan när hon sedan slutade hoppa och dom sa att dom tyckte jag skulle börja hoppa henne igen. då kom känslorna fram..
och när jag hörde det från dig idag blev glad !
-------------
jag älskar hennes fart, hennes sug hon känner, eller kanske kände mot hindrerna.
jag litade på henne även om dom sa att du inte var 100 procentig, jag visste det egentligen men det va inte vad jag trodde.

jag sitter på dig barbacka och vet att vi lätt hoppar ett hinder på 90 cm, att du racar efter för att duu tycker det är kul och att jag håller på att ramla av men skrattar ändå, och jag vet att jag alltid får stopp på dig även fast det inte är så lätt, och jag vet att du aldrig skulle göra något dumt med mening.
-----
nu känner jag inte suget mot hindrerna längre i dig, kanske är en fet sommar skulden till det?
värmen som var då och att jag var mer ofokuserad på hoppningen än du? det hoppas jag iallafall.
för nu ska vi komma igång igen, vi ska flyga som i vintras, du och jag tillsammans !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback