- morron morron

hej, trött även fast jag har stått i duschen ett bra tag, får höja volymen på musiken snart så jag vaknar till lite.

igår åkte fia med mig hem efter skolan, och ja vi pluggade faktist! väldigt duktigt.
det brukar alltid bli att man dagen innan läxan ska in gör den, men då kom vi på att det är bättre att göra den direkt då är den klar lixom. rätt smart va?

tränade handboll igår, gick rätt skapligt, intervallträning och lite sånt och match på slutet.
men fattar inte att jag då alltid kommer hem och är irriterad på samma saker, men det är väl skitsamma.



♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Jag har ännu en gång skaffat en ny blogg så jag undrar om du kan klicka in till min blogg och säga vad du tycker om det? :) //Jummi Von Minji

2011-08-26 / 15:59:27
BLOGG: http://jummivonminji.webblogg.se/
carina

sv: va bara du som anmälde dig,haha. så vi sket i de ;)

2011-08-26 / 22:44:25
BLOGG: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback