klubbtävling igår ....

men det gick ingen vidare. flög över hindret ensam och jag rev till och med. shortshapsen gick sönder och trumpan och ridbyxan under också, helvete :( jag brukar känna om jag själv gör fel men inte igår, ingen annan såg felet heller..

i vilket fall som helst så va chanel frammåt på framridningen när jag började hoppa fram bjöd hon inte mot hinderna som hon brukar göra, och jag va tvungen att driva när hon såg att vi skulle hoppa för att inte stanna men vi gjorde aldrig något stopp inne på framridningen. Men det kändes inte rätt. på banan va det bara som om hon sa nej, och den saken till ponny är ju galen igentligen så det va jätte skumt.. fast hon har känts konstig den senaste månaden jag har hoppat henne, men då va det för att hon fällde trodde vi, men nu har hon ju fällt klart?!
får hoppas att det inte är något med henne ..


bild från någon tävling km tror jag, där va hon 'sig själv' i hoppningen !
hoppade 80 och hon va så jävla fin tills sista hindret i grunden då jag tappade henne precis innan, fan va sur jag va på mig själv, och då flög jag av o ramlade snyggt på hötterna mellan en oxer, hehe.
Men där va hela rundan helt fantastisk, höll rytmen hela vägen och släppte henne inte och vägarna va bara helt fantastiska och ah allt va perfect, fram till sista hindret i grunden dårå, haha.



puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback