i wish you could se it with your own eyes

Tjabba bloggen, hehe
idag har jag försökt tjäna pengar men det gick ju lite sådär, jag som trodde jag hade bättre tålamod men får se om jag fortsätter arbetet imorgon eller inte, vad gör man inte för under tusenlappen?!
ska dessutom till stockholm i veckan så måste ju ha lite cash ;)

Har suttit ute och ätit fläskfilé och kroketter och bearnessås, helt underbart. Sen 'klättra'/gick jag upp på min lilla balkong eller iallafall taket under mitt fönster vid fem tiden och där va det 44 grader :o
termometern satt i ett alldeles vindstilla och soligt hörn, men jag låg ju precis intill och stekte söder,
fast solen tog nog inte så mycket då :( 

Snart ska jag knalla ner till sally för att vid halv 12 gå på midnattsmässa i kyrkan och det känns ju sådär..


ph; från lotten i onsdags med massa människor, (grilla marsmallows)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback