hemma från Irsta blixten

hemma från cupen i västerås, irsta blixten !
underbart rolig, förutom att maten förstörde en hel del, menmen levde på godis i dom tre dagarna och jag dog inte. speciellt inte när jag, linnea och emma gick till stan och köpte ett kilo var ! discot va super !
sally har mitt minneskort i sin kamera så tar väl det imorgon :)

JUSTE !
min mobil är död för tillfället :s
jävla vattenflaska har någon bitit på så den läcker rakt på min mobl ... -.-

men evelina är jätte söt så får låna hennes gamla imorgon, puss

Kanske ska säga hur det gick också ;)
vi förlorade matcherna på lördagen och vann alla idag, discot gjorde susen. haha
så vi vann B-finalen så kom hem med en phokal till laget o varsin medalj.
måste även tillgga att två av dom vi förlorade mot första dagen faktist kom till final mot varandra i 'stora finalen' och den andra gruppen va sämre eller vad man säger..
så så pinsamt va det inte, menmen

helt okey vart det i slutändan, en förbättring från förra året och det är jag glad för HAHA

PUSS, igen


Aliniz

Sv; Jc ;) <3

2011-04-11 / 15:33:55
BLOGG: http://phootolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback