- skolan dödar mig sakta.

kvällarna under den här helgen kommer bestå utav, plugg, plugg o plugg..

* fysik prov på måndag - värme ...
inte tränat alls men fysik brukar min hjärna vara skapligt bra på, som tur är.

* Skriva en egen deckare - svenska
kommit typ 2,5 sidor och den ska in om någon/några vecka/veckor.

* Matte diagnos på tisdag
kan hälften men inte den andra hälften.

* Engelska uppsatts på måndag - under lektionstid som ett prov.
jättekul att man är så bra på engelska.

* Historia inlämning till onsdag - komme iprincip avgöra historiebetyget till sommarn.
inte ens börjat på den..

Vad kul att det känns som om jag hänger med under skolans gång lixom sådär snyggt som bara jag kan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback