ridlektion = suuper !

red chanelen på min lektion idag och rubriken säger hur det gick !
första gången jag hoppar henne så verkligen jättenöjd, hon va peppad som vanligt men fick henne att gå skapligt och inte bara springa! Ann (ridlärarn) tyckte oxå att det gick jättebra och att hon passade mig haha så det va kul o höra :)

och va bara tre stycken på lektionen, kan det bli bättre?!
Jo jusste anmäld till en clear round nästaa fredag på 60 cm inne på henne,
börjar så eftersom det blir min andra hoppning med henne så !


gick allra bäst sista rundan, men bjuder på den här videon ;

hon river sista för hon hoppar inte uppåt utan mer in i hindret, ganska svårt eftersom hindret bara va en meter brett.



Carina Lindström

Hej!

Kul att det gick bra !!!

ja det är bäst att börja på 60 cm ... vi vet att hon har hoppat väldigt högt i yngre dagar .... men det har hänt saker på vägen som gjort att hon blivit osäker och kan nita i bland !

2010-09-08 / 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback