bilder från friidrottsdagen

inte ett dugg nöjd med resultaten förutom att vi vann stafetten !
spjutet hade jag högre förväntningar på mig själv eftersom jag vet att jag kan skjuta mycket lägre ..
sen va det bara ett mirakel att jag kom till 100m finalen, HAHA  kände hur sakta det gick !
och 800 där jag kommit tvåa dom två senaste åren hoppade jag av, världens sämsta form ...
höjdhoppet är jag mkt besviken på.. hoppat en decimeter högre fler gånger på träning.
finns det något jag kan va nöjd över ;o   nej...

Aja, aldrig fel att slippa arbetet ! <3

bilderna tagna med sallys kamera och olika människor ligger bakom dom ;) haha

100m semi


100m semi


9orna 800m


fia


Matilda


evelina


går inte att hoppa snyggare !


jag


pusss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback