everything is clean

städat mitt rum och ska tända lite ljus och göra det lite mysigt !
.
På tisdag fyller syrran 21 år, sjukt va tiden går fort kändes som om hon flyttade hemifrån nyss..
Kom hem från stockholm strax innan ett och då va det bara byta om och direkt på träningen som ersatte match tiden, bara 6 stycken vart vi och tycker det är dåligt av resten av handbolls spelarna att inte komma bara för det vart träning istället för match, menmen.
.
Hade iallafall till en början väldigt tråkigt hos mina kusiner, men när jag istället underhöll mig med att snacka med mina farbröder vart det intressantare. Och när det bara var vi kvar av släkten hos min ena farbror eftersom vi sov över så satt jag och snacka med han till tre, varför blir nästan alla vuxna gulligare när dom har lite i sig?! hehe :)
nej men han va lite flummig! Sen vet jag inte riktigt vad vi snacka om heller, haha men typ allt..
jag kan byta pappa med min kusin! nej va taskig jag är .. ♥
.
blev lite text och tyvär ingen bild hoppas ni inte dog
av tråkighet av att läsa!
kyssar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback