den nionde oktober 2009

igår va det exakt ett år sedan jag och min klass satt i skolmatsalen och skulle precis öppna för inträde för dom yngre när rektorn staplar in, han såg ganska allvarlig ut och vi började undra vad han skulle säga men han pratade först enskilt med föräldrarna som va med och hjälpte till på discot sen kom han in till oss och sa att en elev som kunde ha kommit på vårt disco avlidit och att vi därför inte fick ha vårat disco, alla var oroliga eftersom discot framförall va ända upp till 6an och där hade vi en hel del kompisar, tjejen som blivit påkörd av en bil hette emma pettersson och gick i 6an, många där inne kände henne mycket bra, spelade ju framförallt handboll med dom, jag hade inte börjat då. självklart visste jag vem hon var men jag kände henne inte.
vi fick faktist inte reda på vem det va på några timmar heller, min syster ringde mig och frågade om jag levde, hon satt nete på wik med elin och anders, så jag gick ner där sen med några kompisar och det var där vi iallafall fick reda på vem det va som hade dött..
usch det är hemskt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback