alla lampor är släckta

snart ska jag lägga mig och sova, man ska faktist sova i 9 timmar och jag kommer bara sova i 7 och en halv eftersom jag ska upp 6 och duscha, känns inte bra.. men kort skoldag imorgon men konfa träff efter och sedan handboll ! har ju vår första serie match på lördag! TAGGGA

efter skolan gick jag hem till linnea snackade lite skulle pluggat lite matte, men nepp..
jag som lovat mig själv att plugga idag menmen
vi skulle lära oss fricka te eller kaffe men inget funkade, eller jo kaffe med glass på va gott och såklart socker och mjölk, men det finns ju ingen som kan lägga på en kula vaniljglass i skolan så där sket det sig..
men dom ska ju börja med varm oboy snart i cafeterian, äntligen! ♥


ph;hehe, jo jag amanda mästerfotografen !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback