vinter-snö-lucia-julafton

Magnus Uggla – Trubaduren 
låten får mig att tänka på sommaren, vet inte varför.
typ sommarkvällar vid en brasa, gitarr och sång, hur mysigt som helst !♥


Medans vi nu spelar den här på musiken:
Amy Diamond – Julen Är Här

Fan julafton snart ! :o
måste skriva önskelista !

bästa barn jul låten, haha fast när jag sjunger såklart ! :)
Electric Banana band – Hårda paket

lucia i skolan snart också kommit på att jag ska blir lucia i skolan nästa år,
jag som inte ens visat mig i själva luciatåget på 10 år !


ph; 2008

lite vanligt jul låtar alla kan :p
Magnus Carlsson – All I Want For Christmas Is You
Troll – Jag såg mamma kyssa tomten
Busungarna – Tomten jag vill ha en riktig jul


PUSS



carina svensson

sv: duja <3

åhh, fan vad jag saknar börjes (L) :(<333

2010-11-16 / 17:10:23
BLOGG: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback