Klubbmästerskap i hoppning 2010

då var man av med vandringsphokalen som man haft i två år..
om vi säger att det slutade skit bra förra året och året innan dess va det väl påtiden att det slutade sämre idag..

GRAPPAN ( km klassen lektion, 70cm med c-ponny )
grappan va helt värdelös, hade helst ridit fram henne själv, och då skojjar jag inte satt med spöet och sporrarna och hon värgrade hoppa mer än två hinder, helt sjukt hon som varit så fantastisk, men då ska vi nog inte snacka om att hon inte alls gick bra i början på dagen i 50 där hon vägra ut sig så...
aja kom trea med henne vilket jag trodde skulle vara omögligt men aja..
en gul rosett på väggen, igentligen va hon inte värd den .. haha

CHANEL ( clear round, 70cm )
Gick super och hon va taggad till 1000 kunde knappt göra halt innan startsignal, haha tokig ponny och helt fantastisk, flög över alla hinder och felfri.

CHANEL ( km klassen privat, 80 cm )
Aldrig känts så bra som det gjorde i en 80 tävling, vägarna vart perfekta, kom rätt till alla hinder.
men sen har vi ett undantag, sista hindret i grunden trillar jag av när hon nitar (hamnar på fötterna), skit sur men som sagt, hoppat bana på henne två/tre gånger så hur mycket ska jag begära?
men det hade kunnat gått så bra om jag bara varit nolla i grunden, ville ju verkligen hoppa den där omhoppningen och om jag bara varit dubbelnolla hade jag fått hem en till rosett så lite besviken men får ge igen nästa tävling, hoppas på en klubb nu innan vintern och sen i februari har dom en lokal hemma tävling :)
men hon är ju lite tittig så man vet aldrig hur det blir där :p

bilder kommer någon annan tid på dygnet eller någon annan dag !
Peace


Maria Mattisson

"hahahaha :p

funkade inte riktigt x)



asså dina bilder blir så otroligt fina ^^

redigerar du dom något i färg och så? :)"



Sv. Taaaack! :D

Nja, inte så mycket. Ibland mera, ibland inget alls.. Beror på vilket ljus bilden har.. :) Men när jag har fotat med det stora objektivet måste jag använda lite skärpa då de inte har nån bildstabilisator o bilderna blir nästan lite suddiga. Är jätte jobbigt ibland men bara solen lyset någorlunda så är det superbra ^^

2010-11-14 / 19:55:02
BLOGG: http://hkmama.blogg.se/
syssling

bra jobbat<333:)

2010-11-20 / 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback