hiss och diss ..

det var ett tag sen jag körde hiss och diss ! :)

HISSAR !
hissar två saker idag!

1. Safari yoghurtarna, små och praktiska och så otroligt goda !
ätit dom sen jag va en liten skit ! :p



2. Mina svarta uggs, snöstorm ute nu och i vanliga fall när jag går hem från
skolan fryser mina fötter ihjäl, men inte nu ♥



DISSAR !

dissar en körskola i strängnäs när det gäller priset på eu-moppe körkort,
dom är nästan 1000 kronor dyrare än i södertälje. Jag hade kunnat få något annat
för 1000 kr av mamma o pappa...
det har faktist minskat jätte mycket på antal personer som tar det körkortet
pga priset, då menar jag inklusive kursen oc teoriprovet samt uppkörningen !

peace



matilda

sv: juste haha det kommer nu då :P <3

2010-11-09 / 16:35:52
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback