- första advent !

Julmarknad, stod och sålde bakat med klassen som 4 andra klasser från skolan. något kallt. Konfimation sen så det blev värma sig i församlingshemmet. där jag, sally och fia fick sälja korv i kock hattar och förgkläden, haha
satt faktist där i två timmar och fyrtio minuter.

gratis korv,saft och kakor :)









slängde upp lite julpynt igår och det blev världens julkänsla tills jag imorse fick för mig att sätta
på mig mina solglasögon då jag saknade sommaren något otroligt..
julen/vinten har ju precis börjat och första advent idag.



nu är det väl bara att ''tagga'' sexualkunskapsprov på torsdag..
plugga lite nu kanske?



<3

Snygg:)

2010-11-28 / 22:52:51
Erika

Såå snygg Amanda sötnos !!

Älskar dig

2010-12-07 / 20:43:04
BLOGG: http://kkeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback