- en månad kvar till julafton !

24 november idag ~ exakt en månad kvar till julafton, tiden går fort när man har roligt !

imorgon är det torsdag, dagen innan fredag, haha.
på söndag är det julmarknaden med klassen. Sally och jag ska baka knäck, men när?
juste konfa på söndag oxå tror jag ja har hört ??
sen är det även första advent då !!

funderar npå om jag ska fråga alexandra om hon vill färga/slinga mitt hår snart innan lucia den tolfte,
men får se hur det blir..  har fått lite utväxt och det syns mkt när jag har luggen bakåt, och de e inte snyggt..

Om jag o sally har 100% närvaro den här veckan får vi glass av jonas! och duktiga som vi är har
vi kommit i tid varje lektion än så länge, så så långt ifrån glassen är vi inte ! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback