Sverige - canada ikväll vettni

Solo - Iyaz

nu har vi blivit bjudna på student hos lagen den 4 juni :)
men de blir på kvällen så ska inte ta ledigt .. hehe

varit en riktigt seg dag imorse åt jag frukost kollade på tv 3 timmar i sträck
först everwood typ sen gilmore girls sen summerland typ ah
sen kollade jag segermyhr så säsond 3 är klar tittad haha sen har jag hjälpt pappa i mellanåt.
sen vart det kvällsmat och nu sitter jag här med musik.
ja en riktig seeg dag, inte bra !
imorgon är det iallafall skola, helt okej faktist träffa kompisar och så.

typ 26 dagar kvar till sommarlovet !
så nu får veckorna lov att gå fort, hehe

nej nu ska amanda tjäna pengar haha!

sen klockan åtta blir det hockey
Sverige - Canada


dagens osminkade jag ..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback