jag säger bara, FAN vad härligt väder !

jag säger bara , FAN VA HÄRLIGT VÄDER !

skolfotot för åttan har kommit hem nu ! ;o


no comments ..

skoldagen har varit rätt chil, suttit ute i solen en hel del !
läste upp texten på spanskan jag skrivit, satt själv med nina läskigt ! :D
hatar sånt men det gick iallafall bra, jag hade ett bra uttal o bra flyt och en bra text eller ah :)
så det var ju kul men jäkligt nervöst hahahaha !

kemin hade jag o fia kul på iallafall ^^
haft kul på typ alla lektioner idag faktist, asså ingen har varit jobbigt tråkig
eller en del av geografilektionen, tror ida va på dåligt humör ?



jusste fia köpte frukost o jag en piggelin o fan va gott ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback