biologi prov idag

skulle bloggat på svenskan igår men internet sega i skolan så .
och han inte när jag kom hem.
i tisdags på handbollen fick jag typ en fot på stortån så kände hur det blödde i skon haha
så när det va halvlek tog jag av mig skon o plåstrade den och det gör så jävla ont när
nageln typ lyfter på sig så nu är det ex antal plåster så den typ kan växa tillbaka så den inte låsnar
eller börjar vara :s äckligt

men idag har vi prov i biologi :s
skit jobbigt typ växtfysiologi , fattar nada
och innan handbollen ska jag vara med linnea :)
lite ensamt på högstadiet blir det för 8:orna ska ut i skogen typ med massa ämnen
sen ska skol lags handbollen spela DM idag ;)

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback