fia här =)

nu är fia här och ska bo här ill på söndag :p
snart är det mat , plankstek
och morgon är det hemma match mot strängnäs och
jag tycker vi ska vinna , haha
jusste vi har fått sponsor vattenflaskor till hela laget nu :)
blå/vita till och med :)
så tråkigt nog måste vi lägga oss skapligt idag ..

jag tycker att ni kan komma och kolla för den börjar
klockan 11.20 i mariefredshallen :p haha

och jusste nästa vecka är jag kaninvakt åt sallys
kaniner för dom åker till åre imorgon :))
hon tyckte jag skulle ta död på dom men det vågar
man ju inte ,haha


Puss <3


sally

haha fan va hemskt det låter. .... :/ nu tror alla ja e värsta mördarn. tack för hjälpen amanda älskling <3

2010-03-19 / 20:34:53
BLOGG: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback