=)

duscha nyss och är skit trött ..
visade sig att vi har vanlig skoldag på torsdag ;o
även fasst det va några om sa att vi fårr mejl om att vi slutade 12 ,
men ja eva o jan har noll koll .
men kom fram till att vi lutade halv 4 med vanliga lektioner , inte kul .
men efter de är det påskloov =D
gud va skönt , och igår va det typ 55 skoldagar kvar till sommarlovet !

idag ska jag till stallet efter skolan med matilda :)
sen efter det ska jag direkt till handbollen , och har match mot guif idag
eftersom det blev inställt när vi skulle spelat mot domm egentligen !

nej nu måste jag försöka få mitt hår att torka och sätta upp det sen !!

puss <3

jusste måste bara äga att min ridlektion igår sög !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback