sista proven klara !

igår var sista proven för 7:an över och i mitten av augusti börjar 8:an med betyg !

vet inte om jag ska längta eller inte, hehe

iallafall så trodde jag både matteprovet o fysikprovet var idag, men såklart inte
matteprovet är ju inte så mycket att plugga till men annat med fysiken...
frågade innan jag gick från fysiken förra gången om de var fredagen v.22
o då va det ett ja men i onsdags va det ett torsdag, och hur mycket tid hade jag då ??
men det gick iallafall skapligt, eller bättre en jag tänkt mig eftersom jag inte kollat sidorna !

hoppas på det bästa iallafall.

idag är ena profilen ute o vandrar o ska sova tänt typ?
och kvar av tjejorna är väl jag o emma ! haha
men det bra blir väl isåfall att det kanske inte blir så mkt lektion :p

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback