s a m o s (H) , det brinner :o

fan va svart det ska vara att skriva nar man inte har sista tre bokstaverna i alfabetet men forsok fatta !
tar nog oftast a for dom tva nast sista och o for den sista haha xd om jag inte kan skriva med e pa vissa stellen !

sporegn hemma i mariefred idag sa tur att man ar har !
men tyvar sa brinner det har sa jusst nu ar solen teckt av dimma, mysigt nara pa att sprida sig mot pytagorion men den har dom redan sleckt men den andra som sprider sig mot andra hallet ar annu inte slackt, tur att vi har berget emellan, hehe annars vet jag inte var vi skulle tagit vagen, haha men stinker rok gor det iallafall,nice

fick nyss reda pa att det ar oversvammning hemma oxa sa inte bara regn ...
kommer knappt till och fran leggesta (tag stationen) !

14 minuter av internet tiden kvar och da ska jag kolla bloggar, men skriver om allt nar jag kommer hem, mycket lettare !

nej nu ska jag dra, och imorgon ska jag sola ennu mer, hah !
pa lordag typ utflykt med bat och kolla massa olika strander och bbq, (H)

ciaoo !
/ halsningar en ganska solbrannd amanda ! (a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback