(L)

la nyss på luren efter att ha pratat med världens bästa svensson i en timme (L)
från när jag cykla från circe till nu och ska snart börja packa :)
det blir bara digitalkameran som åker ner i väskan så inga bilder i världsklass, men en massa bilder kommer när jag kommer hem, det lovar jag :)<3

pratade nyss med fia o det tog typ över 6 timmar till öland, vad har dom gjort egentligen haha ? (L)

iallafall saknar jag min svensson jätte mycket o hon får ta och komma till mig och gå på grönalund med mig när jag kommer hem från grekland ! haha (L)
sen tänkte jag åka till henne haha



carina svensson - hästblogg

jag saknae min nyström fett mkt ! (L)

måste komma till dej& du måste komma hit ;)<333



sv: du är bäst (L)

2010-07-26 / 19:23:22
BLOGG: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback