bra uppdatering, - jag vet !

kom hem från börjes i tingsryd i söndags kväll, resultaten för helgen var blandade,
men gud vad kul man har xd  träffade carina som jag träffade förra året träffa en som hette
frida som vicky kände sen någon tävling innan som fick underhålla mig när vicky var på
börjes och köpte en tröja, och fanny våran husbils granne, elr vad man ska kalla henne xd (L)
haft skeeta kul även fasst jag blivit lite mobbad av fanny o vicky i början bara för jag kände en! haha
sen hade jag ett skrattanfall i lördagskväll o fanny hängde på lite :))))
då dt har varit kul, men bilder får vi se när jag orkar fixa med men ni kanske kan få någon nu :)<3

FALSTERBO !
jusste idag var det falsterbo med amanda emanuelsson hennes mamma vicky jag o hennes mamma :)
trevligttrevligt :D <3


hahaha xd




jag ser helt cp ut men låt gå för den då :)


pussar (L)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback