skridskor bilder m.m

nu sitter pappa och håller på med datan så får hoppas den funkar snart och därför kommer det inte komma några nya bilder förens den är lagad , så ni vet.
på måndag ska klassen till grafikens hus, hehe konst är inte min grej så det kommer nog bli ganska tråkigt men vi får ju sluta tidigare iallafall :)
idag va fia här efter skolan o vi baka o musikade m.m<33
på lördag ska hon kanske äta fondue här och på fredag fyller jag år och så är det hoppträning ;)<3

skridskor första lektionen idag o fia o jag är juh bäst  :D haha xd
bilder kommer här nedan och är fotade av både sally och fia :)

älska fia <3


                                                   ignorerera mig men tror circe
  höhö :)                                       slagit en vurpa i bakgrunden ;)
 

<3 


en bild från i måndags när vi åkte som jag hitta på fias blogg :))<3




Circe

Jag ramlade ju hela tiden! Är lite trött på det nu!

2010-01-20 / 21:16:43
BLOGG: http://circevarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback