skönt med helg

äntligen fredag igen och tycker veckan gått hyfsat snabbt ,
men man får inte en enda ledig stund utan att någon ska behöva klaga på en ...
jobbigt om jag ska vara ärlig men värkligen försökt på vissa lektioner
men ibland håller det inte men vissa av lärarna har inget bättre för sig en att
klaga på något o då blir jag offret, som vanlligt ..
till och med eva imorse skulle ha förslag på allt jag gjort och nämner fysiken,
som jag inte gjorde ett skit på :s
jag jobba o mina gruppmedlemmar sprang hit och dit,
ibland undrar jag hur dom tänker ....

imorgon är det handbolls match i västerås , nicenice :p

jusste ni vill inte veta hur mycket glass jag och fia och william
gluffsa i oss i torsdags xd
men kommer det nya glassar till caffeterian har man ju inget annat val
en att smaka , eller? :D haha

pappa håller på förfullt (tror jag,haha)
med utbyggnaden med trappan och massa annat ,eftersom målningen är klar
sen ett tag tillbaka ..

va med fia innan handbollen igår och måste bara säga att hon är
underbar <3

och syrrans boyfriend är typ as snäll :D haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback