new moon

nu lyssnar jag på musik och nyss kollade jag på twilight - new moon (;
för jag har fixat så jag ser dataskärmen på tv:n i rummet eller vad man säger och det
är mycket skönare att se på film på tv:n en på datan om man vill ligga i sängen ,
eller kolla bilder och videosar osv  :)

snart är det mat och efter det ska jag nog duscha .
jusste , imorron är det skridskor på gympan ;o haha
det äger ju jag på xd :p
idag har jag faktit inte gjort så mycket mer än sovit och kollat tv
och ätit frukost , ganska sköt faktist ^^

2 bilder från skridskorna förra året som jag hittade,haha :D

hehe :)<3


fel roterad :/
men kul hade man xd





matilda

ja man kan ju i alla fall säga att jag e sexigast ! (:

2010-01-18 / 17:47:32
BLOGG: http://josefsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback